تبادل لینک انلاین

ساخت وبلاگ
تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : سرگرمی و کادوئی , نویسنده : matin iranian بازدید : 421 تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 ساعت: 23:22

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 440 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:51

مجله پزشکی ژورنال:

عجیب ترین بیماری های دنیا

در دنیا بیماری هایی هست که از لحاظ آماری بسیار نادرند اما افراد مبتلا به آن به دلیل دشواری شناخت پزشکی با مشکلات فراوانی رو به رو می شوند .


تعدادی از این بیماری ها به قرار زیرند:


Leukoencephalopathy-PML

PML، اختلالی عصبی است که موجب تخریب میلین، غشای چربی محافظ سلول‌های عصبی مغز و نخاع می‌شود و به عنوان ماده سفید سیستم عصبی مرکزی (CNS) نیز شناخته می‌شود. این بیماری بر اثر ویروسی به نام JV، به وجود می‌آید. نام این ویروس از ابتدای اسم بیماری که اولین بار به آن مبتلا شد، گرفته شده است. این ویروس بسیار شایع است و در 85درصد جمعیت بزرگسال وجود دارد. در افراد سالم غیرفعال است و تنها زمانی که سیستم ایمنی بدن به شدت ضعیف شده باشد مثل کسانی که مبتلا به ایدز یا بدخیمی‌های هماتولوژیکی هستند و در دریافت‌کنندگان اعضای پیوندی که برای جلوگیری از عدم پذیرش عضو پیوندی، داروهای ایمنی- بازدارنده مصرف می‌کنند موجب بیماری می‌شود. از هر 200هزار نفر تقریبا یک نفر به PML مبتلا می‌شود.

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 438 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:44

مجله پزشکی ژورنال:

10 توصیه برای جوش های صورت

صورت جوش جوشی مشكل بسیاری از جوانان است. آكنه كه مردم آن را با عنوان جوش غرور جوانی می‌شناسند یكی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی است. این بیماری، شایع‌ترین علت مراجعه بیماران به متخصصان پوست است.
 
این بیماری در بسیاری از جوانان در سنین بلوغ پدید می‌آید و شدت آن در افراد مختلف متفاوت است و اكثرا پس از سن 25 سالگی بهبود می‌یابد.

جوش‌های غرور به صورت دانه‌های قرمز، جوش‌های سر سیاه و توده‌های سفتِ زیر پوستی در ناحیه گونه، بینی، پیشانی، پشت گردن، قسمت فوقانی پشت و سینه ظاهر می‌شوند.

این جوش‌ها در پایه یك مو به وجود می‌آیند و ناشی از آماس، التهاب و انسداد مجرای غده چربی كنار مو هستند.

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 528 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

مجله پزشکی ژورنال:

افرادی که تنها زندگی می کنند بخوانند

 بر اساس تازه ترین تحقیقاتی که در فنلاند انجام شده، افرادی که تنها هستند در مقایسه با کسانی که در کنار خانواده زندگی می کنند، ۸۰ درصد بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی قرار می گیرند.

در بخشی از این تحقیقات آمده است که شرایط بد مسکونی برای زنان و نبود حمایت های اجتماعی برای مردان از عواملی اصلی ابتلا به افسردگی در افرادی است که تنها زندگی می کنند.

سازمان خیریه مایند (Mind) که در زمینه سلامت روانی فعالیت می کند، می گوید که باید روزنه ای برای افرادی که تنها زندگی می کنند فراهم آوریم تا بتوانند مشکلات خود را بیان کنند.

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 404 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

مجله پزشکی ژورنال:

آلودگی های پول

آیا می دانید از هر ۱۰ اسکناس و از هر ۵ سکه پولی که به دست می گیرید، یکی به انواع میکروب ها آلوده است؟

نتایج مطالعات نشان می دهد که ۷۰ نوع بیماری از طریق پول به انسان منتقل می شود و دست به دست شدن پول میان افراد در مشاغل مختلف و همه افرادی که با پول های ریز و درشت سروکار دارند باعث انتقال بسیاری از بیماری ها به افراد سالم می شود.

 

از آن جا که شناسایی پول های آلوده تقریبا ناممکن است، تنها با رعایت نکات بهداشتی می توان از انتقال این بیماری ها پیشگیری کرد.

نتایج تازه ترین مطالعات نشان داده است که ویروس آنفلوآنزا می تواند ۱۷روز روی یک اسکناس زنده بماند و بیشترین آلودگی در اسکناس هایی وجود دارد که در مغازه های قصابی و بستنی فروشی رد و بدل می شود. آلودگی میکروبی یکی از شایع ترین آلودگی هایی است که ممکن است بر اثر تماس با اسکناس های آلوده ایجاد شود و بعضی افراد نیز در تماس با نیکل موجود در سکه های پول ممکن است به اگزما مبتلا شوند. دکتر محمد جواد یزدان پناه متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این مطلب به خراسان می گوید: بار میکروبی بعضی از اسکناس های آلوده بسیار زیاد است.

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 403 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

مجله پزشکی ژورنال:

با مصرف این ۲۱ گیاه زیباتر شوید

 روغن آووکادو:
سرشار از ویتامین ها و مواد چربی است ، در بسیاری از کرم های زیبایی مخصوصاً کرم خاص پوست های خشک استفاده می شود. آن را به تنهایی یا همراه با روغن های دیگر از جمله روغن کنجد می توان به کار بست.

پس از پاک کردن آرایش صورت ، می توانید پوست صورت خود را با گوشت له شده آووکادو ی کاملاً رسیده بپوشانید . ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در آرامش کامل استراحت کنید و بگذارید روی صورتتان بماند .

 آویشن:
دم کرده تند و خوشبوی آویشن با ریختن یک مشت آویشن تازه و اکلیل کوهی در یک لیتر آب برای پوست صورت بسیار مفید و شاداب کننده است .

 اسطوخودوس:
اگر چند قطره اسانس اسطوخودوس را به دست و پا بمالند برای جلوگیری از عرق کردن بسیار مناسب است . همچنین همین اسانس می تواند از پوسته شدن پوست های سوخته در اثر آفتاب جلوگیری کند .

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 467 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

مجله پزشکی ژورنال:

9 توصیه برای تصمیم‌ گیری درست

وقتی دانشمندان علوم اعصاب فعالیت مغز را در طول یک آزمایش تصمیم‌گیری ساده بررسی کردند، متوجه شدند که افراد معمولاً 10 ثانیه قبل از اینکه آگاه شوند تصمیم گرفته‌اند، تصمیم می‌گیرند.

در این مطلب ۹ روش را به شما معرفی می کنیم تا تصمیم های بهتری در موقع خواص بگبربد:

چطور می‌توانیم امیدوار باشیم که تصمیم درست گرفته ‌ایم؟

در واقعیت وضعیت به این بدی نیست، ما هر روز تصمیماتی در زندگیمان می‌گیریم. دنیا تغییر می‌کند و احساس می‌کنیم که کنترل آن را به دست داریم.
خوشبختانه علم اعصاب و روان ما را از نواقص و کمبودهای مغز انسان آگاه کرده است. با دانستن این ضعف‌ها، می‌توانید از یک استراتژی ساده برای غلبه بر آنها استفاده کنیم.


 1. به غریزه خود توجه کنید اما اجازه ندهید بر شما ریاست کند.

ما به یک دلیل غرایزمان را رشد داده‌ایم—آنها واقعاً خوب عمل می‌کنند. توانایی گرفتن یک تصمیم سریع برای پیشینیان عصر حجری ما می‌توانست تفاوت خورده شدن توسط یک ببر وحشی یا شکار آن ببر باشد. اما اخیراً با چند ببر روبه‌رو شده‌اید؟ واقعیت این است که در این عصر دیگر نیازی به اینگونه تصمیمات سریع نیست اما باز هم نمی‌توانید دست از گرفتن این تصمیمات بردارید. با آن مقابله نکنید اما به آن هم بسنده نکنید. از خودتان بپرسید "چرا این فکر را کردم؟" یا "چرا چنین احساسی داشتم؟"

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 622 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

مجله پزشکی ژورنال:

4 توصیه برای خوب خوابیدن

در این مقاله بخور و نخورهایی را ارائه می‌دهیم که خواب راحتی را برای شما به ارمغان آورده و از بی‌خوابی‌های شبانه خلاصتان می‌کند. با ما همراه باشید.

 شام خوب، خواب خوب

باید بدانید که با ایجاد تغییراتی در عادت‌های غذایی‌تان می‌توانید مشکل را حل کنید. در واقع شب باید بیشتر حواستان به غذاهایی که می‌خورید باشد.

قانون شماره‌ ی یک: شام سرشار از کربوهیدرات و کم پروتئین میل کنید

کربوهیدرات‌ها و پروتئین نقش مهمی در سنتز برخی از نروترانسمتورهای مغز دارند و به این ترتیب باعث خوابی راحت و یا برعکس بی خوابی می‌شوند.

توصیه می‌کنیم مواد غذایی سرشار از کربوهیدرات با شاخص گلیسمی پایین میل کنید. یعنی کربوهیدرات‌هایی که به آرامی جذب می‌شوند مثل نان کامل (سبوس دار)، غلات کامل (برنج قهوه‌ای)، پاستا، میوه های تازه و غیره.

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 413 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

مجله پزشکی ژورنال:
فرآوری : نیره ولدخانی

برطرف کردن رد جوش ها در صورت

به گفته متخصصان پوست، درمان جای جوش نسبی است و رسیدن به نتیجه مطلوب درمانی به عمق فرورفتگی پوست، میزان بازسازی پوست و انتخاب روش درمانی مناسب بستگی دارد.

دیدن صورتی پر از آثار ناشی از جای جوش، یکی از اتفاقات بسیار آزاردهنده برای آقایان و بخصوص خانم‌های جوان محسوب می‌شود.
داشتن چنین پوستی، تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس هر جوانی خواهد داشت. این اثرات روانی منفی به حدی آزاردهنده است که بسیاری افراد حاضرند برای رفع جای جوش‌ها به خصوص در ناحیه صورت، تن به روش‌های سخت و پرهزینه بدهند تا شاید رویای داشتن پوستی صاف و زیبا را به واقعیت تبدیل کنند.
 
 
جای جوش اگر به معنای ایجاد فرورفتگی در پوست باشد، به هیچ وجه و در هیچ شرایطی صددرصد درمان نمی‌شود، بلکه تنها می‌توان با بهره‌گیری از یکی از روش‌های نوین درمانی، شدت و آثار منفی آن را کاهش داد.

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 376 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

مجله پزشکی ژورنال:

برای کم کردن چربی دور شکم

چربی به طیف وسیعی از ترکیبات آلی می گویند که در بسیاری از مواد روزمره همانند گوشت، زرده تخم مرغ، فرآورده‌ های لبنیاتی، و روغن‌ها بطور طبیعی یافت می‌شوند.
اما چربی های اطراف شکم از بدترین چربی هاست زیرا سریعاً باعث افزایش کلسترول و قند خون می شود. ما در این مطلب به نقل از Prevention چند نکته برای نابود کردن این چربی های به شما پیشنهاد می کنیم:

 ۱ – در کاهش چربی دور شکم، تنها کالری نقش ایفا نمی کند
نوع غذایی که مصرف می کنید روی سوخت و ساز یا ماندن چربی شکم تاثیر دارد. در یک مطالعه انجام شده در این زمینه، ۲ گروه از داوطلبان کالری مساوی مصرف کردند. گروه اول کربوهیدرات خود را از غلات تصفیه شده و گروه دوم از لوبیا و غلات سبوس دار تامین کردند. در گروه دوم چربی شکم بیشتری سوزانده شد. بنابراین کافی است ۲ وعده غذایی تشکیل شده از نان سفید، پاستای سفید و … را با عدس، نخود یا لوبیا جایگزین کنید.

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 401 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

مجله پزشکی ژورنال:

خوراکی هایی برای دور كردن استرس

مواد خوراكی كه حاوی چربی های امگا3، اسید فولیك و ویتامین B12 هستند، می‌توانند در شاداب سازی فرد موثر باشند.

- شكلات می‌تواند فرد را سرحال آورد. شكر موجود در شكلات می‌تواند سطح «اندورفین» را كه موجب شاداب سازی می‌شود، افزایش دهد.

- موز یكی دیگر از مواد خوراكی است كه هنگام افسردگی می‌تواند حس ناخوشایند را از فرد دور كند. این میوه به دلیل حاوی بودن «تریپتوفان» می‌تواند فرد را شاداب سازد.

- شیر نیز به دلیل اینكه سرشار از «تریپتوفان»، آنتی اكسیدان، ویتامین D و ویتامین B12 است می‌تواند در مبارزه با استرس و پیری زودرس موثر باشد.

- خشكبار نیز سرشار از پروتئین، مواد معدنی و چربی‌های امگا 3 است. این مواد خوراكی هم چنین حاوی ویتامین‌ E است كه نوعی آنتی اكسیدان برای مقابله با استرس محسوب می‌شود. این ماده خوراكی همچنین علاوه بر این ویژگی، نوعی غذای مغز نیز محسوب می‌شود چرا كه سرشار از امگا 3 است.

- قهوه نیز به دلیل اینكه سطح انرژی بدن را افزایش می‌دهد، فرد را هوشیار ساخته و قدرت حافظه را بالا می‌برد اما باید به خاطر داشته باشیم كه مصرف زیاد آن نیز سیستم خواب بدن را بر هم زده و عوارض سوئی روی بدن می‌گذارد.

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 400 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 4:43

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : لوازم آرایشی بهداشتی, نویسنده : matin iranian بازدید : 439 تاريخ : يکشنبه 25 تير 1391 ساعت: 4:22

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 421 تاريخ : دوشنبه 12 تير 1391 ساعت: 4:14

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : خرید لوازم موبایل, نویسنده : matin iranian بازدید : 479 تاريخ : دوشنبه 5 تير 1391 ساعت: 19:46

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : خرید پوشاک, نویسنده : matin iranian بازدید : 499 تاريخ : دوشنبه 5 تير 1391 ساعت: 19:45

تبادل لینک انلاین...
ما را در سایت تبادل لینک انلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : matin iranian بازدید : 529 تاريخ : شنبه 3 تير 1391 ساعت: 3:28